Saturday, February 20, 2010

Duit atau trend zaman ini ?

Saya budak baru belajar..baru sangat dengan alam blogger ini..walaupun saya sering mengintip blog blog masyuk seperti redmummy,plus size kitten,anil lutaze banyak lagi sebenarnya..sungguh saya kagum..kagum dengan passion mereka terhadap blog yang menjadi santapan dan rujukan orang lain..mungkin "goodies" atau 'money yang diterima begitu lumayan dan menjadi popular hanya dengan berblog...indah nya hidup ... :)
yippie..boleh kah aku menjadi seperti itu???hehe.. ada rezeki ada la..tp lately memang banyak blog yang best,gempak dan super cool..sampai aku menjadi 'buaya di katil ku yang empuk..sebab dah terlampau asyikkkkkkkkkk membaca dan menatap blog blog best yang ku ikuti..antaranya
http://inibelogsaya.blogspot.com/..skodeng la tengok.. inspirasi ok!..ok la nanti saya update lagi ok..lately cuaca sangat panas..minum air banyak2..ok peeps..nitey nite..

No comments:

Post a Comment